logo
BLESKOVKY: Mafia III vychází 7. října 2016 s CZ titulky.  » Home «  » MAFIA II «  » Fórum «  » Odkazy «  » Guestbook «  » Kontakt «
menu
zprávy
 » Novinky
 » Archiv
 » Články
galerie
 » Screenshoty
 » Wallpapery
 » Z vývoje hry
 » Mafia komix
tipy a triky
 » O hře
 » Postavy
 » Cheaty
 » Tipy & Triky
 » Návody
 » Mapa města
downloads
 » Auta
 » Modifikace
 » Mise
 » Skiny
 » Programy
 » Trainery
 » Mixy hlášek
 » Screensavery
 » Ostatní
MAFIA II
 » Základní info
 » Artworky
 » Wallpapery
 » Screenshoty
 » Trailery
 » Z vývoje hry
 » Postavy
ostatní
 » Guestbook
 » Fórum
 » Mafia music
 » Výsledky anket
 » O webu
 » Old designs
 » Redakce
 » Výměna odkazů
 » Odkazy
kontakt
JohnZ JohnZ
Poslat e-mail administrátorovi
partneři
Zing.cz www.theblogue.cz jahho
vytukej.cz
Toplist: Mafia Forever - Mafia & Mafia 2

Nastavit jako domovskou stránku   Přidat k oblíbeným stránkám

Návod - kampaň

(tento návod dodal $H@RK)

1. Nabídka, která se neodmítá

Nejprve se musíte zbavit dotěrných nepřátel z druhého gangu. Nejlépe tak, že je natlačíte do srážky s jiným autem, tramvají či na dům a rychle zmizíte. Pokud se vám podaří nepřátelům ztratit, Paulie vás pochválí a přikáže, abyste je dovezli k Salierimu. Jeho bar se nachází ve čtvrti Little Italy. Máte na to omezený čas, takže si podle mapy rozmyslete nejoptimálnější trasu. Cílový bod je v mapě vyznačen modrým křížkem, případně směr jízdy modrou šipkou na okraji mapy, leží-li cílový bod mimo její zobrazenou část. Pozor na přestupky, nic nenaštve tolik, jako když vás dostane policie po úmorně zdolaném úkolu v misi.

2. Uprchlík - Pasažér 1-5

V této části svezete postupně pět pasažérů. Cílové místo je opět na mapě. Zákaznice od nemocnice chce jet do divadla přes Giuliano Bridge, což je most spojující New Ark a Central Island. Poslední zákazník chce přes stejný most a poté tunelem do Little Italy. Tunel je vyznačen přerušovanou čárou a spojuje horní část Central Island a Little Italy. Tentokrát jsou oba objekty zvýrazněny křížky.

2. Uprchlík - Přestávka 

Přeběhněte silnici a za Oriental barem zahněte doprava, jak velí zelená šipka. Proběhněte mezi domy a utíkejte přes silnici na levý roh domu. Je zde žlutá cedule Rose bar. Podle zelené šipky opět doprava do průjezdu. Před močícím chlápkem doleva do schodů a pak doprava mezi domy. Seběhněte schůdky na dvorek a vpravo na konci dvorku za žlutými sudy po dalších schodech dolů na silnici. Na chodníku ostře doleva a podle zelené šipky do dalšího průlezu mezi domy. Až se znovu dostanete na silnici, uvidíte naproti Salieri bar, jak ukazuje zelená šipka.

3. Molotov Party 

Dojeďte před bar v New Ark, je to rohový dům. Na levé straně domu stojí u vrat do dvora chlápek. Zastavte na pravé straně domu, vystupte a jděte vlevo do úzkého průchodu mezi domy. Za žlutým sudem je vlevo branka do dvora, do zad chlápka, hlídajícího vjezd. Branku otevřete klávesou pro "akční tlačítko" a utíkejte přes dvůr k chlápkovi. To, že lze na daném místě s nějakým předmětem nebo člověkem něco dělat, je zdůrazněno ikonkou vykřičníku, která se objeví vlevo dole nad ikonkami zdraví. Chlápka udeřte vší silou pálkou (je třeba podržet tlačítko střelby, dokud vodorovný ukazatel nedojede na maximum). Nezapomeňte ho obrat o pistoli pro případ, že se na vás vysypou jeho parťáci z baru. Jelikož máte jen dvě láhve a auta jsou tři, jedno z nich musíte rozmlátit pálkou, dokud vám titulek neoznámí, že je auto dostatečně poškozeno. Pak se postarejte o zbylá auta. Že jste úkol splnili, poznáte, když vám hra oznámí, abyste se vrátili k Salierimu. Na dvorku si všimněte garáže. Když otevřete dřevěná vrata, uvnitř najdete vůz Falconer, který můžete použít pro návrat. Falconer vám tak přibude do výbavy.

4. Běžná rutina - Salieri Bar

Jděte za Pauliem a Samem dozadu na dvůr. Nyní vraty ze dvora ven, jakoby směrem na silnici a pak po železných schodech vlevo nahoru. Uvnitř vyhledejte Vinceza, který vám dá zbraň. Pak se vraťte na dvůr a promluvte si s mechanikem Ralphem. Následujte ho k autu, kde vám ukáže, jak se do něj dostat bez klíčů. Přistupte k předním dveřím a držte klávesu "Action", dokud zámek neodemknete. Nastupte do auta, a společně vyjeďte na objížďku města.

4. Běžná rutina - Po briefingu


Nejprve vás čeká Oriental Beer na Central Island (obrázek), pak Pompeii Bar na Hoboken. Třetí zastávkou je Clarkův motel za městem. Takže z Hoboken nahoru a po pravém okraji New Ark ven z města, čímž se dostanete mimo mapu.

4. Běžná rutina - Clarkův motel

Jděte dozadu za dům po jeho levé straně, pozor na psa. Tady tlačítkem pro výskok vylezte na dřevěnou rampu s bednami a po bednách vyšplhejte nahoru na terasu. Dveřmi se dostanete do domu. Vpravo za dveřmi sedí na WC gangster. Toho zabíjet možná nemusíte, ale pak vás překvapí ze zadu. Pokud jej zastřelíte, přiběhnou sem obvykle z přízemí další protivníci. V pokoji naproti dveřím na terasu leží na posteli Thompson. 

Na konci pravé chodbičky před schody je pokoj, kde v koupelně naleznete lékárničku. Klávesou "Action" si tak ošetříte případné rány. Dole vás čeká několik chlápků, pro zpestření hry zkuste střelit na lahve nad barem. Sam leží v místnosti, odkud se na vás vyřítil svalovec v tílku.

4. Běžná rutina - Sejmi ho!

Jednoduše se snažte zablokovat cestu ujíždějícímu vozu a řidiče zlikvidujte. V tunelu to jede celkem pomalu, takže tam je šance jej dostat.

5. Fairplay - Salieri Bar

Vyjděte ven na dvůr a promluvte si s Ralphem, který opravuje auto v garáži. Ten vás seznámí s podrobnostmi a naučí dostat se do dalšího vozu, Schubert Six.

5. Fairplay - Město 

Opět se vydáte za město, tentokrát však výpadovkou na opačném konci. Tou dojedete rovnou k závodišti. Promluvte si s hlídačem a odjeďte s ním ke garážím, kde je schován závodní vůz Carrozella. Místo poznáte podle červeného křížku na radaru.

5. Fairplay - Závodní okruh

Se závodním vozem se vraťte do města a zamiřte pod Giuliano Bridge. Zde je na mapě vyznačen Bertonův autoservis. Až přejedete most, můžete si cestu zkrátit po levém chodníku, který vede nazpět na silnici pod mostem. Tady bych poznamenal, že Lucas má vedle vchodu lékárničku, kterou lze vždy použít.

5. Fairplay - Lucas Bertone

Nyní opět na závodiště vrátit vůz do garáže. Ten je ale trochu poškozen na motoru, takže už tolik netáhne. Přesto by vám nemělo dělat potíže jej na místo dopravit včas. Pak se vraťte k Salierimu.

6. Fairplay

Nastalo něco, čeho jsem se bál a co se dalo čekat. Musíte zaskočit zraněného řidiče. Beztak v tom má prsty Morello. Takže hurá opět na závodiště. Dostáváte se na začátek asi nejdiskutovanější části z celé hry, do které je každý hráč vržen bez varování. Samozřejmě, že kdyby byl závod tak lehký, jako honičky v autech po městě, nikdo by patrně neprotestoval. Těžko soudit, do jaké míry je chování vozidel skutečné. Každopádně jeden rozdíl poznali všichni. Když jste Lucasu Bertonovi vezli Carrozellu k úpravě, chovala se na silnici velmi kultivovaně. Byla dobře ovladatelná a víceméně "držela stopu". Asi proto bylo potřeba tento vůz vyřadit ze závodu, neboť by ostatní závodní vozy neměly se svými namydlenými pneumatikami nejmenší šanci. A nebo se celý závod odehrává na ledové dráze? Tak či onak, úspěšné dokončení závodu stálo většinu hráčů mnoho nervů, někdy i nějaký ten hardware. Zkrátka tahle kapitola pro většinu z nás nebyla asi tak úplně fair, jak se dle titulku tváří.
Předně je nutné předeslat, že váš automobil je velmi rychlý a ačkoliv stejný typ vozu mají ještě někteří závodníci, zdá se, že ten váš má o nějakého toho koně navíc. Toho lze tedy využít především v cílové rovince, kde můžete snížit náskok soupeřů nebo dokonce je předehnat. Před zatáčkami doporučuji zpomalit na bezpečnou rychlost (asi 70 m/h) k jejímu projetí a v půli zase přidávat. Nakonec i ostatní závodníci neriskují a nevjíždí do zatáček na plný plyn. Zdržení způsobené snížením rychlosti je rozhodně menší, než vybírání hodin. Někdo radí vytlačovat soupeře z dráhy, ale to je podle mne celkem sázka do loterie a je větší šance, že se vám váš úmysl spíše vymstí. Ušetřit se dá střiháním si to přes rohy, především pak v šikaně, kterou lze snadno projet rovně a prakticky bez následků, což ostatní závodníci ale nezkouší. Ovšem ze všeho nejdůležitější je mít štěstí. Osobně jsem jej nakonec měl a to dokonce takové, že hned za první zatáčkou jsem se dostal do vedení a to si po celý závod s přehledem udržel. Byly to ovšem velké nervy, neboť každý maličký hrbolek vás může katapultovat z dráhy, každé nevhodné zabrždění vámi zatočí v hodinách a dobrá pozice je ta tam. Takže hodně štěstí i vám.

6. Fairplay - vítězství

Okamžiky slávy a dojemných objetí. Díky vám hodně lidiček přišlo k pěknému balíku peněz, včetně Lucase Bertoneho. Zajeďte za ním do jeho autoservisu. Svůj vděk vám vyjádří po svém, když vás naučí dostat se do luxusního kabrioletu jménem Lassiter a ještě přidá tip, kde se dá lehce ukrást. Skočte si tedy pro něj a odvezte si jej na svůj vozový park.

7. Sára

Na chvíli se zhostíte role ochránce slabších a něžnějších postav ve hře, když budete doprovázet Luigiho dceru Sáru pozdě večer domů. Při souboji si pomozte boxerem, z útočníků pak můžete vymlátit nůž či baseballovou pálku. Až nepřátele zneškodníte, vraťte se k Sáře a promluvte s ní. Měla by vás dovést k sobě domů.

7. Radši si zvykej - Salieri Bar

Nejprve si skočte pro nádobíčko k Vincenzovi, pak si zvolte nějaký rychlý vůz a vyrazte za informátorem.

7. Radši si zvykej - Město

Informátor stojí na náměstí v části China City, která bylo dosud nepřístupná. Popovídejte si s ním a popojeďte autem na místo, kde má gang centrum. Při konfrontaci s protivníky používejte jen pálku, dokud na vás sami nevytasí zbraně.

7. Radši si zvykej - Autoservis 

Vykopněte červená plechová vrata a jděte dozadu na dvůr. Tam se střetnete s dvojicí pobertů. Dál vás čeká jiná trojice. Až je zlikvidujete, pokračujte podél zdi k chlápkovi, který vám poděkuje za záchranu. Vpředu si všimněte železného schodiště. Vyjděte nahoru a na konci lávky seskočte na zem. Tam čekají další potížisté, tentokrát již se zbraněmi. Je čas, aby promluvily vaše rychlé kolty. Jedinou cestou se dostanete k silnici, dva z gangu však uniknou ve voze.

7. Radši si zvykej - Honička

Zde stačí sledovat ujíždějící auto a během jízdy do něj střílet, snažit se ho vytlačit ze silnice a jinými mafiánskými praktikami se snažit auto vyřadit. Až uvidíte, že auto zastavilo, stačí kněmu přijít a otevřít dveře. Pak následuje filmeček. 

8. Coura - Rozhovor s Frankem, Hotel Corleone

Jeďte k hotelu Corleone a vstupte hlavním vchodem dovnitř. Recepčního se zeptejte na ředitele. Dozvíte se, že sedí v hotelové restauraci a má bílý oblek. Pokud se zeptáte na dívku z fotografie, nedostanete z něj nic. Budete jí tedy muset nalézt sami. Vyjděte po hlavním schodišti do druhého patra, před výtahem zatočte doprava do chodby, na ní opět doprava a první dveře vlevo (za rohem s kytkou) jsou ty pravé. Pak sejděte dolů k recepci.
Tady se naskýtá několik možností, kde začít střelbu. Ředitel sedí vzadu za recepcí, nicméně stačí, když se postavíte pod hlavní schodiště tak, abyste viděli recepčního a byli ukryti před ostatními. Toho odstraňte a pak všechny další, co přiběhnou. Pak si skočte do recepce pro klíč od ředitelovy kanceláře, jenž visí v místnosti za pultem a případně se ošetřete u lékárničky. Vedle těla recepčního by měla ležet zkrácená brokovnice. Teď je třeba zajít za ředitelem, který během přestřelky utekl do své kanceláře, tedy pokud jste jej vy nebo někdo z protivníků nezasáhli. Nejklidnější cestou se zdá být nouzové schodiště hotelu. Od recepce jděte kolem hlavního schodiště do dvojitých prosklených dveří a chodbou doleva. Jediné dveře vlevo u konce chodby vedou na kovové schodiště. Vyjděte jej až nahoru. Vstupte dveřmi na chodbu a dejte se doprava. Proběhněte kolem hlavního schodiště na protější stranu do dvojitých dveří, kde první dveře vlevo vedou do ředitelovy pracovny (je na nich cedulka Director. Zneškodněte ochranku i ředitele. Ze stolu si vezměte dokumenty, Tommy pak sám připevní ke stolu nálož. Vyběhněte ze dveří ven a rovně do chodby směrem k oknu.
Ještě kratší variantou je, po nalezení dívky, vyjít nahoru k ředitelově kanceláři, střelit u hlavního schodiště sedícího pistolníka a pak čekat, až sem ředitel v panice doběhne. Dveře vám tak otevře sám. Potom už se jen musíte ubránit přesile, která sem brzy vtrhne. Nevýhodou je, že takto nebudete mít příliš mnoho střeliva.

8. Coura - Střechy

Utíkejte podél pravého okraje střechy a asi v její druhé třetině zahněte vpravo na požární schodiště. Odspoda se sem budou hrnout policisté. Můžete je postupně likvidovat a přijít tak k munici, nebo rychle utíkat nahoru. Až budete nahoře, zahněte doprava a po ochozu kolem domu doběhněte do modrých dveří s cedulkou zákazu vstupu. Až vyjdete dalšími dveřmi ven, vyskočte na levou římsu, pak na římsu k ní pravoúhle přilehlou. Utíkejte na pravý konec střechy, vylezte na římsu, po ní se rozeběhněte a přeskočte na druhý dům. Přeběhněte střechu na protější okraj, uprostřed jsou sudy a sada komínů, za kterými se můžete krýt.
V pravém předním rohu střechy vyšplhejte na římsu a sejděte po přístřešcích, které tvoří jakési schody. Pak na levý delší okraj střechy, kde před komíny po podobných "schodech" sejdete na další střechu. Kolem žlutých sudů do pravého předního rohu a po schodech dolů. Tady vás překvapí policisté. Utíkejte na protější konec střechy směrem k modrým dveřím, zde vyběhněte po šikmé stříšce, pak na střechu dalšího domu. V polovině levé strany je dřevěné lešení. Vyjděte jej nahoru a dojděte ke zde položenému žebříku.

8. Kněz - Překvapení

Sejděte schody a před dalšími si všimněte lékárničky na zdi. Sejděte do přízemí. Čeká vás další přestřelka. Postupujte dopředu, pozor na chlapíky s brokovnicemi u vchodu.

8. Kněz - Útěk 

Po videu s knězem se ocitáte před kostelem. Policie má poplach a hledá vás. Využijte všech možných postupů k jejímu zmatení, abyste se živí dostali zpět k Salierimu. Jako nejjednodušší je schovat se u stěny kostela a počkat než vás policie přestane hledat. 

9. Výlet do přírody

Zajděte za Ralphem, má pro vás rychlý roadster. Vezměte si jej a jeďte za Pauliem do skladiště na konci města nad Hoboken.

9. Výlet do přírody - Farma

Běžte po cestě až na úplný konec, kde narazíte na dva domky, před nimiž stojí náklaďák. Přistupte k němu. Po přestřelce se vraťte kousek nazpátek a vlezte do velké stodoly napravo. V prostřední místnosti se prostřílejte ke schodům do patra, je před nimi lékárnička a nahoře ještě několik protivníků. Pak se vraťte k Pauliemu, promluvte si s ním a společně se vraťte pro Sama.

9. Výlet do přírody - Záchrana Sama 

Dojdete k velké stodole, kde Paulie najde páčidlo a jím otevře protější stodolu. Na druhém patře je lékárnička, na třetím Sam. Až se postaráte o policisty, kteří sem dorazí krátce po odchodu Paulieho, sejděte dolů, kde Paulie už čeká.

9. Výlet do přírody - Návrat

Oddechovka, trochu podobná Soldier of Fortune 2. Přijíždějící automobily musíte zastavit tak, že zasáhnete řidiče, popřípadě můžete rozstřílet celé auto.

9. Výlet do přírody - Skladiště 

Teď máte na výběr, zda jet rovnou za Salierim, nebo se stavíte u Lucase Bertoneho. Ten má pro vás určitě něco pěkného, tak proč ho nenavštívit. Lucas potřebuje varovat kamaráda před razií, takže rychle do Hoboken. Tady zabouchejte na osvětlené vchodové dveře a pak zpátky k Lucasovi. Ten vám na oplátku ukáže, jak otevřít vůz moderních tvarů jménem Ulver a kde jej získat. Teď už stačí si pro něj zajet a s ním se vrátit k Salierimu.

10. Omerta - Salieri Bar

Tradičně si vyzvedněte u Vincenza zbraně a Ralph vám ukáže nové auto. V této misi je třeba nějaké rychlé. Ostatně, kdy není, že?

10. Omerta - Město 

Nejprve se musíte vydat za informátory, kteří by měli o Frankovi něco vědět. Biff z Čínské čtvrti sice neví nic, ale doporučí vám Tonyho z Central Island. Ani ten Frankův úkryt nezná, ale Joe pod Giulianovým mostem určitě něco ví. Bohužel moc sdílný není, pomožte mu si vzpomenout pár údery pěstí. Jeďte pak do Oak Alley. Tady uvidíte Franka nastupovat do policejního vozu. Sledujte ho. Na mapě se vozidlo nezobrazuje, ale na radaru je jako delší bílá čárka. Pojedete na horní výpadovku z města, jako kdysi ke Clarkovu motelu, ale dříve auto zahne vlevo na letiště.

10. Omerta - Letiště 

Prostřílejte se skrz hlavní vchod, případně se ošetřete u lékárničky vlevo. Pak následujte Franka na letiště. Až dojdete k prvnímu letadlu, přijede náklaďák. Je dobré jej využít a jet skrz hangár No.1, kde vás čekají další detektivové. Projeďte hangárem a dejte se za protější budovy. Na radaru byste měli vidět červené čárky policejních aut. Tam stojí další detektivové s Frankem. Až je zlikvidujete, jděte k Frankovi.

10. Omerta - Frank 

Od Franka se otočte tak, abyste viděli vzducholoď. V budově ve tvaru T vlevo před vámi je Frankova manželka s dcerou. U vchodu vás už čekají detektivové. Uvnitř zastřelte muže v telefonní budce a promluvte si s Frankovou manželkou. Na stěně za dcerou je lékárnička. Dojděte pro Franka. Po šťastném shledání s rodinou vám Frank vydá informaci o knihách za letenky. Ty leží na recepčním stole v přístupové hale. Vraťte se pro ně a doneste je Frankovi, který teď čeká před budovou na opačné straně.

10. Omerta - Milosrdný skutek 

V bance na Down Town si vyzvedněte knihy. Než je pojedete vrátit Salierimu, stavte se u Lucase, má na vás jednu prosbičku. Až Stanovi vyřídíte osobní vzkaz, Lucas vás naučí kde a jak sehnat vůz filmových hvězd, Thor 810. Ve svém novém voze se pak vraťte k Salierimu.

11. Návštěva lepší společnosti

U Vincenza si vyzvedněte nářadí a stavte se pro Salvatora na Hoboken. Spolu pak jeďte k vile na Oak Hill. Zastavíte u zadní branky. Ta je zamčená, takže požádejte Salvatora o otevření.

11. Návštěva lepší společnosti - Vila

Zahradu lze projít bez zpozorování až ke schodišti. Držte se přikrčeni u živých plotů a pozorujte hlídače. Otočte se vlevo a pokračujte tímto směrem až ksoše, pravděpodobně uvidíte blížícího se hlídače, schovejte se tedy u sochy a počkejte než kvám člen ochranky přijde. Jakmile se mu dostanete za záda neváhejte a použijte na něj baseballovou pálku a seberte klíč. Pak pokračujte stále po levé straně zahrady, projděte bez povšimnutí kolem dvou povídajících si strážců a jděte až kpostraním dveřím, které otevřete.

11. Návštěva lepší společnosti - Sejf 

Po schodech se dostanete do prvního patra, jděte dál chodbou a na jejím konci zatočte vlevo. Vstupte do dveří proti vám na konci chodbičky. V levém zadním rohu místnosti je sejf. Klávesou "Action" spustíte video sekvenci.

11. Návštěva lepší společnosti - Útěk 

Ze sejfu vezměte dokumenty a jděte do části chodby, kde jste předtím zatáčeli vlevo. Tady počkejte až Pan radní dojde do svého pokoje a stáže odejdou zhaly, která je vprvním patře, pak můžete opět pokračovat stejnou cestou zpět. Sejděte po schodišti, vyjděte bočními dveřmi a po straně zahrady se snaže nespatřeni dostat zpět kbrance, kterou jste sem přišli. Pak stačí jen dovézt Salvatora, kam potřebuje a sebe k Salierimu.

12. Skvělý obchod ! - Parkoviště

Vyjděte garážemi až nahoru. Můžete jít cestou, kudy jezdí auta, nebo postranním schodištěm. Vzadu čekají pašeráci. Po napadení postupně vyčistěte garáž od nepřátel až do přízemí. Střílejte do sudů, pomohou při likvidaci. V oploceném prostoru na předposledním patře je lékárnička, další je pak v přízemí na zdi vpravo od vjezdu. Až bude cesta volná, dojděte nahoru pro náklaďák s bednami a vyjeďte z garáží ven.

12. Skvělý obchod ! - Honička

Nyní by vás měla čekat honička se třemi vozy. Kdo má chuť, nechť jde do toho. Já osobně zvolil taktiku likvidace zbylých gangsterů přímo na parkovišti vlevo od vjezdu do garáží. Možná se vám do přestřelky připlete pochůzkář, ale při troše štěstí stihnete protivníky zlikvidovat ještě dřív, než sem policista dorazí. Pak rychle schovejte zbraň, nastupte do náklaďáku a v klidu odvezte náklad do skladiště na Hoboken.

13. Dobrou chuť ! - Pepe's Restaurant

Ujměte se řízení a zavezte Salieriho do restaurace. Až do restaurace vtrhnou gangsteři, otočte se čelem vzad a zmizte zadním východem. V chodbičce je případně lékárnička. Vyjděte šedivými dveřmi vpravo na dvůr a pak dopředu uličkou mezi domy. Tady zlikvidujte banditu s Tompsonem a s ním pak napadněte střelce před hlavním vchodem do restaurace.

13. Dobrou chuť ! - Po útoku, Carlo 

Doplňte si munici a jeďte navštívit nemocného Carla. Vykopněte dveře od jeho bytu. Carlo vyskočí oknem na schodiště a schová se za boudami na dvorku. Eliminujte jej i jeho kumpány.

14. Všechno nejlepší ! - Vincenzova dílna, Město

Nechte si od Ralpha předvést nový přírůstek do automobilové rodiny, Crusader, a rovnou s ním vyjeďte na výlet k pobřeží. Auto nechte na parkovišti a sejděte schody do přístavu. Za telefonní budou vlevo si všimněte otevřených dveří do domu. Jděte dovnitř, do dveří vpravo a po schodech dolů. V šatně se převlékněte do námořnické uniformy a jděte na parník.

14. Všechno nejlepší ! - Večírek 

Vyjděte schody před vámi a pokračujte dále až k samotné zádi lodi. Když půjdete vpravo, minete dvě dámy, jedna je v bílém, druhá v červením. Za nimi zatočte doleva a prostřední uličkou doprava na záď. Na konci uličky zabočte k levému schodišti. Když se otočíte nazpátek, uvidíte dveře na záchodek, na nichž je cedulka (klíč u plavčíka). Zkuste je otevřít. 
Vraťte se k dámám a za nimi sejděte o patro níž. Poptejte se na klíč u sedícího námořníka, ten vás pošle za plavčíkem, což je muž v pruhovaném tričku. Plavčíka se zeptejte dvakrát, než jej přesvědčíte, aby vám klíč půjčil. Na oplátku po vás chce, abyste záchod uklidili.
Od sedícího námořníka jděte směrem zpátky ke schodům a pak dál až ke dveřím na záchod. Uvnitř si vezměte kbelík a vraťte se na záchod s cedulkou. Svinčík uvnitř ukliďte a ze země pod poličkou si vezměte revolver. Klíč vraťte plavčíkovi a jděte na horní palubu. Když zvolíte schody u záchodu, kde jste našli zbraň, vyjdete u dveří, kde stojí tělesná stráž.
Chvíli se poflakujte na této straně, zanedlouho hra skočí do filmečku. Až se tak stane, jděte k pódiu a zastřelte řečníka. Potom utíkejte do nejspodnějšího podlaží, kde čeká člun. Klávesou "Action" otevřete zábradlí odplujte.

15. Bastard se štěstím - Salieri Bar

Jděte společně s Pauliem za Vincenzem pro zbraně a pak k Ralphovi. Ten vás seznámí s novým vozem Guardian Terraplane.

15. Bastard se štěstím - Telefonní budka

Jeďte na označené místo na mapě. Tady vystupte a z telefonní budky zavolejte do restaurace. Snažte se setřást pronásledovatele, nebo zastavte a použijte zbraně. Pak se vraťte k Salierimu.

15. Bastard se štěstím - Vincenzo, Ohňostroj

Vezměte si nálož a jeďte do Oakwood. Na vyznačeném místě stojí zelený kabriolet. Počkejte, až bodyguard na chodníku dokouří a vrátí se do domu, umístěte pod auto nálož a vraťte se do svého vozu.

15. Bastard se štěstím - Rainbow Garden, Útěk

Opět ve dvojici a opět se stala chyba. Až setřesete dotěrný vůz protivníků, vraťte se k Salierimu.

15. Bastard se štěstím - Železniční přejezd

Ani ostatní z vaší skupiny nemají štěstí. Sledujte Sergia, ale rozhodně mu neblokujte cestu. Nechte se dovézt až do přístavu na Works Quarter.

15. Bastard se štěstím - Přístav

Pokud jste při přestřelce u vjezdu do přístavu ztratili hodně zdraví, dejte se za vjezdem doprava ke kolejím. Stojí zde cihlový dům, na jehož levé stěně visí lékárnička. Sergio se schoval do skladu v pravé zadní části přístavu. Venku před vraty skladu stojí jeho modrý vůz, který jste sledovali. Celkem doporučuji u vjezdu do přístavu nastoupit do náklaďáku a po pravé straně přístavu sledovat koleje až dojedete ke dvěma vagónům s cisternami.

Všimněte si, že do dveří skladu, kde stojí Sergiův vůz, vedou koleje. Přehoďte výhybku u cisteren a odstraňte klín z pod kola první cisterny. Pozor na ostřelovače na jeřábech a chlápky se samopaly mezi hromadami prken. Dojděte k cisterně, ze které nyní vytéká hořlavina.

15. Bastard se štěstím - Sergio

Vlezte do prolomeného skladu a konečně zlikvidujte Sergia. Nemáte-li dostatek zdraví, najdete jednu lékárnu v místnůstce s kamny za Sergiem. Další lékárna je v šatně v budově vlevo od cisteren. Pak si vezměte náklaďák a co nejrychleji zmizte z přístavu skrz hlavní vjezd, neboť se sem z protější levé strany přístavu (protilehlá strana k cisternám) hrne další tlupa. Případně je zlikvidujte a vyjděte touto branou na silnici, kde stojí jejich vůz.

15. Bastard se štěstím - Návrat do baru

Cestu si prodlužte zajížďkou k Lucasovi, má na vás další naléhavou prosbu. Je třeba dopravit postřeleného kamaráda z Čínské čtvrti k doktorovi. Budete tedy potřebovat rychlý vůz. Pokud jste sem přijeli náklaďákem, kousek od autoservisu vždycky zastaví nějaký osobák. Po splnění úkolu se vraťte k Lucasovi pro tip na pěkný sporťák jménem Bruno. S jeho kradením ale počkejte, až bude hlídač zády k vám. A teď už konečně k Salierimu.

16. Smetánka - Salieri Bar, Město, Hon

Vincenzo vás vybaví "Tomíkama" a vy si pak vyberte rychlého čtyřdveřáka. Dojeďte k divadlu, kde Morello starší právě nastupuje do svého vozu. Sledujte jej, až na letiště. Tam utíkejte na letadlovou dráhu, kde pomalu roluje Morellovo letadlo. Až zastřelíte dva gangstery, na dráhu v autě dorazí Paulie a Sam. Utíkejte k autu a nastupte. Thompsonem rozstřílejte oba motory, až klesne vodorovný sloupec, udávající poškození letadla, na minimum. 

Nastupte do auta a jeďte po dráze zpátky ke vstupní hale. Nyní můžete buď pokračovat dál po dráze až k místu, kde dráha skoro končí. Tady, za vstupní budovou, zatočte vlevo na chodník, po kterém se dostanete před výjezd z letiště. Nebo je tu možnost vrátit se Morellovou stříbrnou limuzínou, která stojí v prvním hangáru, odkud startovalo letadlo. Po návratu vám tento vůz přibude do výbavy. Vraťte se tedy k Salierimu, zde vyhoďte parťáky a zaskočte opět za Lucasem. 

16. Smetánka - Zpátky do baru

Lucas se potřebuje zbavit jednoho hodně hledaného auta. Auto musíte dovézt k útesům za Oakwood a shodit do moře. Přestože se takto stáváte hledanou osobou, máte velkou šanci, že policii na cestě nepotkáte. Pokud ano, doporučuji tuto část nahrát znova. Kdo se s nimi má honit, když při novém nahrání o ně třeba ani nezavadíte. Dojeďte ke svažujícímu se okraji, vypněte motor podržte brzdu, hoďte tam neutrál a vystupte. Vůz pak sám sjede do moře. Není na škodu se před shozením přesvědčit, že auto skutečně spadne do hlubin a ne na nějakou skálu vykukující z vody, jak se mi párkrát stalo :-) Na zpáteční cestě buď někoho oberte o vozidlo, nebo se projděte k vilové čtvrti, kde vždycky nějaký ten vůz stojí a vraťte se k Lucasovi. Teď si ještě vyzvednout exkluzivní vůz Celeste a můžete se s ním vrátit k Salierimu. Při dobývání se do auta pozor, majitel, který brzy vyjde z baru, bude na vás střílet a přiběhne asi i pochůzkář. Rychlejší tedy je počkat, až majitel nasedne do auta a nastartuje. Pak jej vytáhněte ven a než začne střílet, pokuste se ujet.

17. Volební kampaň - Salieri Bar, Město

U Vincenza si vyzvedněte pušku s optikou, Ralph vám představí Wright, červené kupé. Zastavte u věznice a jděte do postranní uličky po levé straně věznice. Vlezte do kanálu.

17. Volební kampaň - Stará věznice 

Až vylezete z kanálu, otočte se a jděte kolem budovy. Dovnitř vstupte železnými vraty. V hlavní chodbě otevřete mřížové dveře a vzadu vystoupejte po schodišti do prvního patra. Prostřílejte se na opačný konec a po dřevěném venkovním schodišti vyjděte do druhého patra. Tady je třeba železné dveře vykopnout. Opět projděte na druhý konec a dále dveřmi a chodbou do další části budovy. U proražené zdi vlevo visí lékárnička. Pak pokračujte chodbou doprava až ke schodišti. To vyjděte až nahoru a cestou likvidujte veškerý odpor.

17. Volební kampaň - Vězeňská věž, Návrat do baru

Tam otevřete ocelové dveře, vezměte si ostřelovačku, pomocí optiky zamiřte na člověka u řečnického pultu. Snažte se jej dostat na první ránu. Po jeho likvidaci, sejděte schodiště až úplně dolů. Dostanete se na dvůr se psy. Ty budete muset zastřelit, nebo je zkuste proběhnout. U železných vrat střelte do zámku. Za vraty vpravo čekají detektivové. Buď ještě než vyjdete ven, odhoďte všechny zbraně na zem a pak se klidně od jednoho z nich nechejte prohledat, nebo rovnou utíkejte vlevo a rychle si najděte auto k útěku. Nakonec, na tu krátkou cestu zpět k Salierimu nebudete zbraně potřebovat, tak proč se zbytečně s někým honit, že ? :-) 

18. Jen tak pro radost - Salieri Bar, Město

Klasické kolečko: Voncenzo a Ralph. Společně jeďte na domluvené místo na Works Quarter. Tady vystupte, následuje krátké video. Po něm nastupte s Pauliem do vozu a jeďte k přístavu. Nejezděte k bráně, ale vyčkejte u příjezdu, až z přístavu vyjede nákladní vůz.

18. Jen tak pro radost - Potřebujeme odvoz 

Náklaďák sledujte až k místu na obrázku. V postranní ulici je totiž sklad, kde zaměstnanci vyloží náklad, načež se prázdný vůz bude vracet spodní ulicí. V ní mu tedy zablokujte cestu. Až zastaví, vyhoďte řidiče na ulici a chtějte po něm papíry. Dělá, že neví, oč jde, takže je z něj budete muset dostat silou. Není třeba ho zabíjet, po pár úderech pěstí je hodí na zem. Seberte je, nastupte do náklaďáku a jeďte zpátky do přístavu, kam by vás bez papírů jinak nevpustili.

18. Jen tak pro radost - Přístav

Od vjezdu jeďte stále rovně hned do první uličky mezi sklady. Vpravo minete přístřešky se žlutými sudy s hořlavinou, pak Spediční halu. V budově naproti ní uvidíte otevřená poslední vrata a předáka, který hlídá bedny. Zacouvejte ke skladu kolmo na rampu a jděte k předákovi. Ten vás pověří úkolem donést bedny srovnané dole v uličce do Spediční haly a půjde si odskočit. Až se kousek vzdálí, využijte toho a naložte několik beden do náklaďáku. Bedny seberte klávesou "Action" a na korbě náklaďáku je položte stejnou klávesou. Než se předák vrátí, můžete stihnout naložit tak 6 až 9 beden. Dál už je to celkem riskantní, neboť by vás mohl uvidět. Jděte tedy do uličky naproti skladu a požádejte zde dva diskutující chlápky, aby vám pomohli přenést bedny dovnitř haly. Můžete jim pomoci. Bednu opět uchopte klávesou "Action", dojděte dovnitř na palety a stejnou klávesou ji zde položte. Sama se tak srovná. Nicméně stačí, když budete bedny nosit za vstupní vrata a házet je na zem, kolegové je pak obvykle seberou a donesou na své místo. Až budete hotovi, přiběhne sem předák a překontroluje situaci. Pak se vrátí nahoru do skladu. Jděte za ním a až bude stát uvnitř skladu, promluvte s ním. Opět odejde a vy máte dost času na naložení zbylých beden (zajímavé, že mu nevadily již naložené bedny :-) Pak se s nimi rozjeďte k výjezdu.

18. Jen tak pro radost - Past

Na bráně nečekejte a přišpendlete pedál plynu k podlaze. Nenechte se chytit, obvykle to znamená prostřelení pneumatik, v horším případě nádrže. Dojeďte na smluvené místo a pokud se vám nepodařilo dotírající vozy setřást, připravte se na střelbu. O zeď je tu opřená brokovnice. Pak se vydejte na opačný konec města do skladu.

19. Melouch - Paulieho byt, Na cestě do banky, Prohlídka

Následujte Paulieho. Uděláte si výlet k bance vláčkem. Ve vlaku můžete prohodit s Pauliem pár slov. Až budete vbance doporučuji si poslechněte rozhovor muže u přepážky a pokladníka, je to dost povedený vtip. V bance se dohodnete na postupu, před bankou pak získáte informace, kde vzít auto a zbraň. Jděte zpátky k zastávce.

19. Melouch - Na nákupech 

Tady buď nastupte do vlaku směrem na Hoboken, nebo si opatřete auto. Pokud pojedete vlakem, hned na další zastávce, Central Hoboken, vystupte. Sejděte na ulici a dejte se nazpátek. Půjdete pod kolejemi vlaku, průchodem mezi domy, kde je po pravé straně oplocení a na konci domu zahněte doleva. Dojdete ke starému kinu Twister. Obejděte jej a z boku domu zabušte na kovové dveře s okénkem. Pojedete-li autem, využijte zkratky mezi Down Town a Hoboken, jíž je široký panelový chodník. Uvnitř si vyberte zbraň dle libosti.

19. Melouch - Lucas Bertone

Pokud jste již sehnali nějaký vůz, můžete jet rovnou za Pauliem, ale Lucas vám určitě doporučí něco extra. Jen za to chce malou službičku, donést balíček svému kamarádovi Dickovi. Zastavte před mostem a seběhněte schody. Dick čeká schován za pilířem. Pochopitelně, že se předávání neobejde bez přestřelky. Vraťte se k Lucasovi pro podrobnosti ohledně auta. Pokud vám chybí dostatek zdraví, ošetřete se u Lucasovy lékárničky. V Oakwood si vyzvedněte sporťák, nejlépe asi zablokováním cesty, řidiče pak vyhoďte na silnici a než začne střílet, zmizte. Můžete ho také sledovat, dokud někde nezastaví a pak vůz odemknout, což je ale delší. Pak konečně za Pauliem. Před jeho domem zatrubte a hurá do banky vybrat pár účtů.

19. Melouch - Bankovní loupež, Útěk

Uvnitř banky utíkejte dozadu a vykopněte dveře pod hodinami. Jděte doleva a z police nalevo od dveří si vezměte klíče. Pak vyjděte dveřmi na chodbu, po schodech o patro výš a na rozcestí doleva. První dveře vlevo vedou k řediteli. Klíče od sejfu má vpravo ve skříňce před knihovnou. Sejděte stejné schodiště dolů a pokračujte po schodech až do suterénu. Projděte mřížovými dveřmi přímo proti schodům a pak stále rovně až na konec k sejfu. 
Pak utíkejte k Pauliemu a společně k autu. Nyní je třeba se ztratit. Možná lepší, než se honit s policií, bude zajet někam mezi domy a počkat, až se situace uklidní. Pak nerušeni zajeďte do úkrytu.

20. Smrt umění - Paulieho byt, Město

Nezůstávejte v bytě, ať vás tam policie nepřistihne. Na schodech vás kontrolovat nebudou, takže klidně sejděte dolů před dům. Tady si můžete půjčit auto a jet za Samem, nebo chcete-li pěkné auto, pak naposledy za Lucasem.

20. Smrt umění - Lucas Bertone 

Tentokrát to ale bude celkem jednoduché. Budete muset zajet k hotelu Corleone a odtud sledovat dámu v červeném svetříku a černé sukni. Až vejde do domu, vraťte se k Lucasovi. Ten vám prozradí místo posledního automobilu. Ten se nachází na oploceném parkovišti. Rozhlédněte se, zda není v okolí policie a ustřelte zámek. Hledané vozidlo oranžové barvy stojí osamoceno u boudy.

20. Smrt umění - Velké finále 

Uvnitř galerie se dejte po schodech vpravo. Oklikou se tak dostanete za skleněné dveře, proti hlavnímu vchodu. Až se tam dostanete, pozor na granát, který kdosi hodí ze shora. Vyjděte schodiště, pokračujte doprostřed ke kruhovému zábradlí. Od něj se dejte doprava do vysokých dveří. Tady pokračujte rovně a pokud to jde, tak doprava. Není třeba otevírat žádné dveře. Nakonec narazíte na Sama, který opět uteče o patro výš. Uděláte vlastně takové kolečko, protože se dostanete na hlavní schodiště, jen z druhé strany. Tady je také lékárnička. Vyjděte o patro výš a vstupte do dveří. Pak pokračujte doprava, až dojdete k ochozu, kde se odehraje poslední souboj. Sam je velmi rychlý a nemá cenu jej honit. Nejlepší taktikou se mi zdálo být přikrčen za sloupem a občas vykukovat tak, aby Sam vystřílel zásobník. V momentě, kdy musel nabíjet, jsem do něj vyprázdnil zásobník svého Thompsona, pak Sam uteče do postranní chodby. Tu poznáte podle krvavé stopy na zemi. Opatrně jděte po stopě a až Sam vyskočí zpoza rohu, stačí jej jednou nebo dvakrát zasáhnout. Následuje několik závěrečných animaci, ve kterých se dozvíte jak vše dopadne. Komu to vše ještě nestačilo může zkusit nově otevřený styl : Extrémní jízda.



http://mafia-forever.wz.cz | Optimized for resolution 1024 x 768 and higher - IE, Firefox, Opera | Created via PSPad editor | © 2006 - 2016 JohnZ
Všechna práva vyhrazena. Zákaz kopírování obsahu a grafických prvků webu bez souhlasu autora.

optimalizace PageRank.cz