logo
BLESKOVKY: Mafia III vychází 7. října 2016 s CZ titulky.  » Home «  » MAFIA II «  » Fórum «  » Odkazy «  » Guestbook «  » Kontakt «
menu
zprávy
 » Novinky
 » Archiv
 » Články
galerie
 » Screenshoty
 » Wallpapery
 » Z vývoje hry
 » Mafia komix
tipy a triky
 » O hře
 » Postavy
 » Cheaty
 » Tipy & Triky
 » Návody
 » Mapa města
downloads
 » Auta
 » Modifikace
 » Mise
 » Skiny
 » Programy
 » Trainery
 » Mixy hlášek
 » Screensavery
 » Ostatní
MAFIA II
 » Základní info
 » Artworky
 » Wallpapery
 » Screenshoty
 » Trailery
 » Z vývoje hry
 » Postavy
ostatní
 » Guestbook
 » Fórum
 » Mafia music
 » Výsledky anket
 » O webu
 » Old designs
 » Redakce
 » Výměna odkazů
 » Odkazy
kontakt
JohnZ JohnZ
Poslat e-mail administrátorovi
partneři
Zing.cz www.theblogue.cz jahho
vytukej.cz
Toplist: Mafia Forever - Mafia & Mafia 2

Nastavit jako domovskou stránku   Přidat k oblíbeným stránkám

Archiv

  28. 4. 2009 - Mafia II v Game Page + 2 nové screenshoty Autor: JohnZ

newsPokud nepatříte mezi pravidelné diváky pořadu Game Page, rozhodně si nenechte ujít alespoň speciální díl věnovaný celý Mafii a jejímu připravovanému pokračování. Mimo jiné se můžete těšit i na Dana Vávru, se kterým zavzpomínáme na původní Mafii, dále na velkou reportáž o Mafii 2 z brněnského studia 2K Czech, doplněnou o in-game záběry a rozhovory s vývojáři, novináři a vybranými zástupci fanwebů a spoustu dalšího. Díl bude odvysílán 2. května v 12:55 na ČT2, takže si ho rozhodně nenechte ujít.
Na oficiálním webu se objevily dva nové, dodposud neviděné screenshoty, které jsou nyní k vidění i ve zdejší galerii. Na tomto screenshotu mě trochu pobavila nezvykle velká hlava (která působí trochu jako karikaturistická vystřihovánka z novin) řidiče v zeleném autě. :-)

UPDATE: Potěšující zpráva: Martin Zavřel z 2K Czech a Denby Grace z 2K Games se dnes připojili k oficiálnímu fóru 2K Games, kde budou společně s komunitní manažerkou 2K Elizabeth odpovídat na vaše dotazy.


  24. 4. 2009 - Mafia II v GameTrailers TV Autor: JohnZ

newsJe tu 210. díl GameTrailers TV věnovaný z převážné části Mafii II. V 21-minutové stopáži si tak můžete vychutnat už známé záběry z hraní + několik doposud neviděných a to rovnou v HD kvalitě! Moderátor pořadu Geoff Keighley si povídá o hře s vrcholnými představiteli 2K Games (prezidentem 2K Games Christophem Hartmannem a dále nám už dobře známými vedoucím produkce Jackem Scalicim a producentem Danby Gracem). Ti prozradili i něco málo nového. Podívejte se na video v HD kvalitě. Další informace čekejte během odpoledne.

UPDATE: Na GameTrailers se objevila další tři in-game videa v HD rozlišení. Opravdu nádherná podívaná! Zde jsou: první, druhé a třetí.


  23. 4. 2009 - Mafia jako plná hra v příštím SCORE č. 184! Autor: JohnZ

newsTi z vás, kteří dnes zavítali do nejbližší trafiky, už mohou hltat exkluzivní informace z nového SCORE plnými doušky. Vy, kteří jste tak ještě neučinili, to rozhodně napravte a aktuální SCORE si kupte, zcela určitě stojí za to. Pro mnohé může být potěšující zprávou, že jako plná hra se v nadcházejícím (tedy květnovém) SCORE objeví... MAFIA! Takže pokud originální hru zatím nevlastníte, můžete jí získat např. touto formou. Cílem nepochybně je, oslovit i hráče, kteří jsou zatím tímto legendárním českým herním klenotem nedotčeni. K mému údivu je takových lidí stále slušná řádka. Takže nezapomeňte, příští SCORE s plnou verzí MAFIE vychází již 25. května.

Na závěr tu mám jednu doplňující informaci vztahující se k aktuálnímu SCORE. Na straně 35, kde je kapitolka nazvaná "Tak jde čas v Joeově bytu", ve které obrázky ukazují Joeův byt v letech 1944 - 1955. Právě u roku 1955 měl být správně tento obrázek, nikoliv ten, který je tam dvakrát (z roku 1944). Bohužel chybička se vloudila, ale to se stává i těm nejlepším. :-)


  21. 4. 2009 - Mafií II nabušené SCORE již tento čtvrtek! Autor: JohnZ

newsJiž tento čtvrtek 23.4. dorazí na stánky nové SCORE č. 183, které bude doslova napěchované informacemi o Mafii II. Co tedy můžete čekat v dubnovém SCORE?

• Rozsáhlé desetistránkové preview obsahující krom jiného dojmy z dema, detailní informace, průlet studiem a zajímavé rozhovory s vývojáři.
• Skvělý plakát s motivem Mafie II.
• Další malé překvapení.

Jako bonus tu pro vás mám jeden exkulzivní screenshot přímo z Joeova bytu.


Exkluzivní ochutnávka ze SCORE preview
"2K Czech je interní studio 2K Games, původní název je Illusion Softworks. Byli jsme koupeni v lednu loňského roku po dlouholeté spolupráci. Momentálně máme dvě studia, jedno v Brně a jedno v Praze. V tuto chvíli na Mafii II pracuje 120 lidí. Hlavní důraz klademe na silný příběh a atmosféru," začal báječnou prohlídku celé firmy korunovanou ukázkou ze hry Jarek Kolář, senior gameplay producent a náš průvodce pro dnešní den. Po svižném úvodu přišel více než hodinový průlet snad všemi odděleními, která na hře pracují. Výjimku tvořila sekce programátorů, kdosi z místních pod vousy zamumlal, že jsou sociálně plaší, ale nám byl pravý důvod jasný. Vidět vznik jednotlivých řádků zdrojového kódu je asi stejně atraktivní jako v mafiánském světě doplňovat olivový olej. Ano, někdo to dělat musí, ale i my jsme byli více zvědaví na dopravní systém, střelbu, animace, tvorbu filmečků a další. (Chraň pánbůh, abyste to chápali tak, že programátorské mágy přirovnáváme k obsluze couvertu!) Nejblíže startovací pozici bylo interní studio skladatelů, tak jsme naše Tour de 2K Czech 2009 začali právě zde...
...Jarek hned ve dveřích předal slovo Martinovi Zavřelovi, vedoucímu hudební stránky hry, letitému šéfovi Doupě i Doupě.cz a nakonec i přispěvateli SCORE. Ten nás seznámil s Matúšem Širokým, skladatelem, který sedí přímo v kancelářích 2K Czech, ovšem nezapomenul připomenout i druhého hudebního kouzelníka, Adama Kuruce. "Je pro nás hrozně důležité, že máme interního skladatele, z toho důvodu, že jsme chtěli dělat na hudbě už od samého počátku hry. Díky tomu, že jsme začali takhle brzo a že na tom můžeme dělat přímo zde, každý den, podle toho, kolik zrovna potřebujeme, můžeme hudbu okamžitě vylepšovat a upravovat, abychom si byli opravdu jisti, že působí tak, jak potřebujeme...


Thx Miklolášovi Tučkovi ze SCORE.


  20. 4. 2009 - Konec embarga, nekontrolovatelný příval informací! Autor: JohnZ

newsDnes úderem půlnoci 20. dubna padlo přísné informační embargo a svět zaplavilo nepřeberné množství nových informací o Mafii 2. Pro začátek tu máme zajímavé preview z GameParku. Další skvělou zprávou je, že herní pořad RE-PLAY odvysílá již brzy speciální díl věnovaný pouze a výhradně Mafii II. Další informace budou brzy následovat...
PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZOVÁNO!

• Jako první vývojáři pracovali na příběhových cut-scénách (vytvoření příběhové osy), v této fázi využívali engine prvního dílu Mafie. Celkem se dočkáme asi 2,5 hodiny filmečků.
• Hlavními hrdinové, se budou postupem času vyvíjet.
• Ve hře nalezneme více než 250 unikátních postav (NPC + obyvatelé Empire City).
• Měnit se bude i vybavení interiérů např. byt Vitova parťáka Joea.
• Speciální streamovací technologie umožňuje vidět z interiéru do exteriéru (to známe už z M1).
• Mise začínají raním vzbuzením ve vašem domě, a čas de facto stojí, teprve až se dostanete na určené místo, děj se přesune např. na poledne.
• Řízení vozů je velmi přirozeně a naprosto bezproblémové.
• Definitivní název města je Empire City.
• Změna počasí a ročního období se projeví i na ovladatelnosti automobilů (např. na sněhu bude auto hůře ovladatelné).
• Pokud na někoho vystřelíte, hodně záleží na místě, kam ho střelíte.
• Vyvolání nepokojů může znamenat plno věcí, např. můžete vykrást nějaký obchod.
• Zničitelnost interiérů - pokud zničíme celý obchod se zbraněmi, budeme pak mít smůlu a zbraně si musíme sehnat jinde nebo jinak.
• Některá místa nepůjde ničit, například domovskou restauraci naší mafie nebo byt Joea.


Další věc, která by rozhodně neměla uniknout vaší pozornosti, jsou první dojmy časopisu LEVEL včetně více než osmiminutového rozhovoru s Jarkem Kolářem.
UPDATE: Do galerie bylo přidáno 5 nových screenshotů a další velmi zajímavé preview se objevilo na sector.sk.
UPDATE 2: Podívejte se na nové video v HD kvalitě ze záznamu návštěvy GameAxisu ve studiích 2K Czech. Nové záběry z hraní!
UPDATE 3:
• Mafia II Demo potvrzeno! Zatím není jasné, kdy přesně bude vydáno.
• Můžete omlátit hlavu nepřítele o stěnu nebo o kapotu auta.
• Několik úrovní volitelné obtížnosti hry a HUD lze zapínat a vypínat.


  19. 4. 2009 - Info z GameReactoru, nový mod, 3. část preview na TG Autor: JohnZ

newsŠvédština nepatří mezi mé jazykové znalosti a nebýt uživatele oficiálního fóra 2K Games, který si říká Mooe, asi bychom se toho ze z preview švédského GameReactoru mnoho nedozvěděli. Tento uživatel ale na fóru postnul anglický výpis střípků z preview a s tím už se dá pracovat o něco lépe. Zde jsou některé z nich:


• Už poněkolikáté byla potvrzena absence loadovacích obrazovek, takže město bude celistvé (žádné loadingy při přechodu do krajiny jako v jedničce).
• Policie už nebude tak nekompromisní.
• Můžete zhasnout světla v místnosti (nic nového, to jsme mohli i v M1 - pozn. red.).
• K dispozici bude posilovna, kde můžete zdokonalit své bojové chvaty.
• Rádio a noviny budou informovat o aktuálním dění ve městě (i o vašem významnějším konání).
• Bohužel ve hře nebude žádný multiplayer (možná se ho dočkáme později v podobě přídavku jako v případě HL2: Deathmatch - pozn. red.).
• Budete moci upravovat jak zevněšek, tak interiér auta.
• Máte možnost využít kufru auta na ukládání "extra zavazadel".
• Poměrně jednoduché kradení zaparkovaných aut, ale vyhození řidiče z vozidla už tak jednoduché pokaždé nebude.


Na závěr tu pro vás mám jednu povedenou modifikaci od Tommyka, kterou jsem měl možnost betatestovat a věřte, že se nebudete ani chvíli nudit. :-)

UPDATE: Na Tiscali Games se objevila 3. část preview.


  18. 4. 2009 - Další in-game video a upřesňující informace Autor: JohnZ

newsNa serveru dagbladet.no se objevilo další in-game video, tentokrát již bez komentáře, ve vyšší kvalitě a navíc obohacené o nové záběry. Poprvé si navíc můžete nerušeně poslechnout audiostránku hry. Už nyní je patrné, že spousta včera kritizovaných aspektů byla dána nízkou kvalitou včerejšího videa (i chování aut už vypadá o něco lépe). Navíc dnes herní server Tiscali Games přišel s upřesňujícími informacemi ke včerejšímu videu. Ano tušíte správně, jednalo se o video z ranné alfaverze hry, kde nebyla zakomponována fyzika ani náhodné generování odpadků na ulici a spousta dalších věcí, které nebyly tou dobou dodělány. Stejně tak je potvrzen i tachometr (ten je ale potvrzen už zhruba rok, takže žádné obavy). Jízdní model je stále předmětem diskusí a dolaďování, takže svému předchůdci určitě ostudu neudělá. Na závěr tu mám otitulkované včerejší video (thx MrCrazymu z webu mafia.czech-games.net za titulky).


  17. 4. 2009 - První záběry z hraní jsou zde!!! 10 nových screenshotů! Autor: JohnZ

news Trochu nečekaně se dnes objevily na internetu vůbec první záběry přímo z hraní Mafie II. Přesněji jde spíš o interview s 2K producentem Danby Gracem proloženým záběry z hraní. Zároveň se na gamespotu objevilo 10 nových screenshotů ve vysokém rozlišení. Video vypadá opravdu zajímavě, níže jsem sepsal své dojmy z něj. Upozorňuji, že se jedná o hodnocení videa jako celku, takže se nenechte zmást, kladů je více než záporů. ;-)

Co mě nadchlo?

• Propracovanost textur a modelů, grafika je opravdu působivá.
• Různorodé chování lidí na ulici (muž prodávající noviny...).
• Několik míst mi připomíná atmosféru starého dobrého Lost Heaven :-)
• Naprosto precizně zpracované stromy, tohle si opravdu zaslouží pochvalu.
• Joe prohodil nepřítele oknem. :-) Budeme tohle moci dělat i hráč?
• Interaktivita a zničitelnost prostředí.
• Výborně zpracované stíny.


Co mě nenadchlo?

• Mám dojem, že Mafia II se přeci jen zcela neubránila jisté amerikanizaci a tím pádem posunutí směrem ke GTA 4, čehož jsem se obával, naštěstí toho není moc, ale rozhodně to nepotěší. Velmi zřídka na mě Mafia II působí trochu jako přeskinované GTA 4 (teď nemluvím o grafice, ale o celkovém působení některých scén).
• Střílení z auta za jízdy na mě příliš velký dojem neudělalo.
• Upřímně ve srovnání s M1 jsem trochu zklamán z jízdního modelu, který bohužel opravdu působí poměrně arkádově a ve sronání s M1 je to trochu úskok od realističnosti k zábavnosti, ale uvidíme, jak to nakonec bude vypadat ve finální verzi hry.
• Přílišná přesvětlenost, tento efekt by ovšem snad měl jít vypnout.
• Absolutně žádný HUD (zdraví, náboje, tachometr, údaj o benzínu,...), osobně doufám, že tuto možnost bude možno zapnout resp. vypnout.
• Komentář producenta Mafie II Danbyho Grace nepřináší zas až tak nic nového a navíc neustále prostřihy na něj trochu narušují atmosféru videa a komentář mohl být podle mě přerušovaný, abychom si alespoň na chvíli mohli plnohodnotně vychutnat atmosféru města.


PS: Všimli jste si, jak často se na screenshotech i videu objevuje kostel?


« novější   9 8 7 6 5 4 3 2 1   starší »

http://mafia-forever.wz.cz | Optimized for resolution 1024 x 768 and higher - IE, Firefox, Opera | Created via PSPad editor | © 2006 - 2016 JohnZ
Všechna práva vyhrazena. Zákaz kopírování obsahu a grafických prvků webu bez souhlasu autora.

optimalizace PageRank.cz